FaCtS Of LiFe

♥ You're not best friends because you sit together at LUNCh or taLK on the phone, or have matching fLiP-fLOPS or can recite each others Wardrobe. You're bestfriends because when she smiles, a grin forces itself across ur face no matter how mad you are, when she cries you instantly feel her pain and want to cry with her. When you Look her in the eyes you know theres no one you could ever tryst more regardLess of how many broken hearts you've had. That's what it means to be best friends...♥

Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 29, 2009

Shocking News


This few days byk btul shocking news yg aku terima...ari tu pasal my dear friend arwah sufi (ari tu aku dh buat entry pasal ni tp the latest aku dpt tau arwah meninggalkn baby-nya yg baru berusia 8 bln...kesiannya)..masa blik kg ari tu dpt citer yg lg clear pasal my cousin putus tunang (ni aku citer entry lain)..& ari ni aku ada terbaca kt paper pasal my cousin..aku sure tu cousin aku wp tak nmpak mukanya..full name dh btul (nama adik beradik dia unik ckit..seme mula dgn as tak kira la laki ke, pompuan ke, kadang2 nama laki pn dh mcm nama pompuan), alamat umah pn dh btul...
Citernya dia dijatuhkn hukuman gantung sbb memiliki dadah (apa namanya aku lupa la, berbelit lidah nk sebut)...ish3, buat malu kluarga jer...ari tu ada dengar gak la pasal dia kna tangkap pasal dadah tp tak sure kes dia dh selesai ke blom...kbtulan family dia duk jauh gak la dgn kg kami, jupe pn jarang2 sgt..last jupe dgn parents dia aka auntie & uncle aku pn masa aku kawin ari tu...so time jupe takkan nk tnya pasal benda2 mcm tu kan, so dgr2 mcm tu je la, tak detail sgt...
Nah ari ni tbentang kt paper dh dijatuhkan hukuman...hukuman gantung plak tu...sgt dahsyat...tak tau la family aku yg lain dh tau ke blom nih...kesian auntie & uncle aku tuh...diaorg bukan org senang sgt...umur pn dh 60++ tp smpai skrg msih bekerja nk sara diri & anak2 yg msih belajar (auntie aku ni ramai anak tau, rasanya more than 10 children smpaikan aku tak kenal anak2 dia yg kecik2 & muda dr aku)...anak2 dia yg muda2 dr aku ada gak yg menjd...maksud aku yg dpt msuk U...yg lain2 setakat SPM jer tp keje...tp dlm ramai2 tu ada gak la yg tak menjd tmasuk la yg ni....
Apa2 pn kna update dgn my mom dulu in case dia tau...maklum la auntie aku tu kakak dia tp lain bapak, mak jer yg sama....

No comments:

This Day In History