FaCtS Of LiFe

♥ You're not best friends because you sit together at LUNCh or taLK on the phone, or have matching fLiP-fLOPS or can recite each others Wardrobe. You're bestfriends because when she smiles, a grin forces itself across ur face no matter how mad you are, when she cries you instantly feel her pain and want to cry with her. When you Look her in the eyes you know theres no one you could ever tryst more regardLess of how many broken hearts you've had. That's what it means to be best friends...♥

Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 6, 2009

Celcom Yang Kong Kali Kong

Aku masih bengang dgn celcom sbb mrk msih gagal menyelesaikan masalah aku & ramai lg mangsa2 spt aku...dh seminggu lbih aku buat hiasan jer ada handphone gara2 tak dpt buat call out..nsib baik dpt send & receive msg + terima call, klau tak gerenti aku terus ban celcom seumur hidup aku...ari jumaat (btul2 masa org tgh solat jumaat..bagus gak call time ni sbb tak payah tunggu lama2 nk bckp dgn budak customer service dia)aku call lg celcomcare center for the 2nd time sbb msih tak boleh wat call out, nk call dia punya centre pn tak boleh so terpaksa guna phone opis...takde solution pn, dia just suruh aku offkan & on balik hp, klau tak boleh gak dia suruh aku masukkan simcard aku kt hp lain but klau still tak boleh dia mintak aku call center dia blik...aku pn off & on kan blik hp aku - tak boleh...lps tu aku siap kluarkan sim card & msukkan blik, still tak boleh...
Blik dr keje, aku cuba msukkan sim card kt hp hubby - msih tak boleh wat call out...aku punya bengang, mlm tu gak aku call celcomcare center for the 3rd time...diaorg ckp report aku mmg ada ada dlm rekod diaorg..diaorg akan cuba repair kerosakan teknikal tu ASAP (tp dia tak boleh ckp bila)..erm..rupanya ramai lg yg hadapi masalah mcm aku especially yg duk area lembah kelang & KL...& katanya yg guna simcard 3G jer yg hadapi masalah ni...ceh! aku mn la tau guna sim card ni bmasalah...sblom ni takde plak masalah...gara2 traffic jam line dioarg masa raya ari tu, aku yg dpt bahananya..
Aku pn x sedar simcard tu 3G punya...sedar2 pn ari jumaat tu masa aku kluarkn simcard dr hp...masa beli dulu aku tak check plak 3G ke, bape G ke...terus hubby ajak beli simcard baru tp aku ckp tunggu dulu...actually hubby dh lama nk beli simcard baru utknya sbb dia tak bape suka no dia tu...susah nk ingat katanya (sape suruh pilih beli no tu..katanya dia tak reti nk pilih & next time klau nk beli, dia nk suruh aku pilihkan)...lgpn no hp dia tu 'panas' sgt, ntah sape2 cari dia..satu lg tiap2 minggu credit dia kna potong RM3 gara2 dia register apa ntah, dh lupa so tak tau cmner nk stopkan service tu...
Klau by this weekend aku msih tak boleh wat call out, gerenti aku akan tukar no hp aku lg...ada alasan la..telco mn? wp tak puas hati dgn celcom tp rasa2nya kna amik line celcom gak sbb kaum kerabat seme guna celcom, rabak la aku klau guna line lain nk call dorang...

No comments:

This Day In History