FaCtS Of LiFe

♥ You're not best friends because you sit together at LUNCh or taLK on the phone, or have matching fLiP-fLOPS or can recite each others Wardrobe. You're bestfriends because when she smiles, a grin forces itself across ur face no matter how mad you are, when she cries you instantly feel her pain and want to cry with her. When you Look her in the eyes you know theres no one you could ever tryst more regardLess of how many broken hearts you've had. That's what it means to be best friends...♥

Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, October 16, 2009

Aktiviti Yang Penuh...

Kami btolak balik kg pkul 10pm mlm td...mulanya nk blik dlm pkul 6pm tp ptg semlm kan hujan turun dgn lebatnya kt cheras, sah2 jln MRR2 sesak giler...so hubby ckp blik mlm la lg baik...jln & highway x jam, sungguh clear...smpai umah aku nearly pkul 4am pg td...terpaksa la kejutkn my mom utk bukak pintu wp mlm td dh inform pukul bape kami akan smpai...smpai umah sambung tidur balik...ngantuk beb
My mom masak nasi lemak utk breakfast...dlm pkul 10am aku, hubby, my mom & my brother ke pasar kedai payang sbb nk beli beras wangi utk nasi dagang & rempah nasi dagang yg my brother kirim (dia tak balik sbb kna chicken pox), rempah ratus & mcm2 brg dapur kering utk stok aku kt KL, keropok keping (ni hubby beli utk buah tgn sahabat2nya kt KL), buah2an utk brg hantaran majlis tunang adik aku esok (aku & hubby kna sponsor buah2an) & semestinya keropok lekor (made in seberang takir...hubby nk mkn dlm kete)...sblom tu td kami singgah kt jeti pendaratan ikan pulau kambing..my mom nk beli ikan murah & fresh kt ctu...dpt harga murah sbb hubby kenal org2 kt ctu (hubby kan prnh jd nelayan dulu)..
Lps shopping kt pasar payang, singgah pasar cabang 3 sbb my mom nk beli laksa..kt pasar payang dh abis, kt cabang 3 pn dh abis...sedih2 sbb my brother nk mkn laksa terengganu...
Lps sembahyang jummat, aku, my mom, hubby, my brother & his gf ke umah sedara kami kt bkt berangan sbb ari ni dia wat majlis kesyukuran sempena masuk umah baru...ari gak sedara kami wat kenduri kawin tp my mom jer yg pergi sbb aku penat sgt pg td...
Lps mkn2 tu, my mom balik dgn my brother (kami dtg dgn 2 kete), manakala aku & hubby terus ke umah my MIL...kna ke sana ari ni gak sbb esok dh xde masa, lusa plak dh nk blik ke KL...my mom siap bekalkn ubi kayu & buah salak utk my PIL..kelakar gak tp yg pasti buah salak tu tak sempat masuk umah slps dilangsaikan oleh my BIL & his family yg kebetulan dtg ke sana gak & masa tu sdg bsantai2 kt depan umah sblom pulang ke umahnya...
Stay kt sana smpai mlm...pkul 8.30 mlm blik ke umah my parents smula...tak sempat tidur kt umah my PIL sbb esok2 pg dh nk gerak ke kerteh...mata ngantuk sgt dh ni...hubby dh zzzz sebaik smpai kt umah aku...

No comments:

This Day In History