FaCtS Of LiFe

♥ You're not best friends because you sit together at LUNCh or taLK on the phone, or have matching fLiP-fLOPS or can recite each others Wardrobe. You're bestfriends because when she smiles, a grin forces itself across ur face no matter how mad you are, when she cries you instantly feel her pain and want to cry with her. When you Look her in the eyes you know theres no one you could ever tryst more regardLess of how many broken hearts you've had. That's what it means to be best friends...♥

Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, October 5, 2009

Congrats To Wilson & His Wife

Mcm tak caya plak, semlm bsamaan 4/10/2009 my boss' eldest son kawin...ish3, cmne la boleh pilih sama tarikh dgn tarikh nikah aku...my boss' son ni baru jer 24 tp cbuk nk kawin...sblom2 ni asyik mencari cinta jer tp asyik kecundang...maklum la amoi2 mata sepet ni high taste sungguh...nk yg handsome jer..klau dpt yg poket tebal lg diaorg suka, nak2 lg yg ada kete..setakat jln kaki & naik bas tu susah nk dpt awek la(bukan aku buat2 citer tp tu statement kaum dorang ek)..
Mcm anak boss aku ni nk kata poket tebal, takde la tebal sgt kot sbb dia keje dgn bapak dia aka boss aku, gaji pn tak smpai rm2000...kete ford ranger jer, tu pn comp punya & bapak yg bayar bulan2..tp org msti ingat dia byk duit sbb bapak dia kaya..so ramai la awek mcm2 kaum (cina tak usah ckp la, melayu & indon pn ada tau) terhegeh2 mdampingi dia...tp seme tak kekal lama sbb he's slack of one thing; dia tak handsome - mmg tak handsome..hinggakan kerani cina yg keje kt sini dulu bgtau aku, klau org mcm dia mmg payah nk dpt awek, klau ada yg nk kt dia pn sbb wang aje...tp kan dh tau dia tu tak handsome, nk awek yg cun2..ish3
Tup2 awal thn ari tu dia ckp dia nk kawin...calonnya warga thailand - cina thai la kiranya...kenal hnya <> 2bln, jumpa pn kt bangkok sana masa dia gi melancong ke sana sblom tu..not bad la rupa pompuan tu tp tua dr dia; umur 27...aku ada la tnya bigg boss aku pasal hal tu & apa reaksi dia..dia ckp no comment..aku tnya plak mak dia akak lady boss aku...jwbnya dia tak boleh buat apa2 sbb tu pilihan dia...
Middle thn ari tu diaorg dh kawin ikut tradisi thailand kt kg pompuan tu di chiangmai..since jauh sgt, my boss' son (wilson namanya) gi kawin sana sorang2 tanpa ditemani familynya...kesian ek klau kna kt kita mcm tu, gi kawin sorang2...kt sebln gak la dia duk sana lps kawin...dh blik sini diaorg duk umah boss aku..aku dpt khabar wilson ni slalu bawak bini dia tu ke site project tp duk dlm kete je la...mulanya dia nk wat majlis kt malaysia ni early next year sbb nk kumpul duit dulu (byk ooo duit abis masa nk kawin kt thailand ari tu...kata wilson kt aku) tp tup2 semlm kawin + register kot sbb bini dia perut dh ke depan (dh pregnant lor)...agaknya sbb tu dipercepatkn kt thn ni...
Majlis tu dibuat secara sederhana jer..takde la smpai booking kt hotel...dia jemput sedara mara & kwn2 rapat jer...kami tak dijemput sama sbb dia wat kt restoran cina...takpe la, kami faham tp next week boss nk belanja mkn kami2 ni yg tak dijemput...ok la, kami tunggu...
So congrats to wilson & wife...jaga wife anda baik2, lps ni dh nk timang anak (ceh, selamber jer ckp kami tak pandai sbb blom dpt baby...tak syg mulut btul)...


No comments:

This Day In History