FaCtS Of LiFe

♥ You're not best friends because you sit together at LUNCh or taLK on the phone, or have matching fLiP-fLOPS or can recite each others Wardrobe. You're bestfriends because when she smiles, a grin forces itself across ur face no matter how mad you are, when she cries you instantly feel her pain and want to cry with her. When you Look her in the eyes you know theres no one you could ever tryst more regardLess of how many broken hearts you've had. That's what it means to be best friends...♥

Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, October 21, 2009

Dah Demam

Semlm kan aku ckp bdn tak sihat mcm nk demam...sah, aku demam jua akhirnya ari ni ...ptg semlm mmg dh tak larat sgt...lps dinner & mandi, aku terus baring smbil berbungkus dgn selimut depan tv..hubby plak lambat blik semlm sbb dia kna gi shah alam & masa blik ujan turun dgn lebatnya, jln pn jam giler...tekak rasa amat gatal, klau la boleh digaru mahunya aku garu sakan smpai melecet...nk mkn ubat takut sbb ptg tu lps blik keje aku gatal tgn rebus ubi kayu...msk ckp jgn mkn ubat klau mkn ubi kayu, nni mabuk...so terpaksa la menahan kegatalan tu..bila tekak dh sakit, batuk pn dtg...masuk tidur awal sbb bdn tak larat...sblom lena tu aku rasa tak selesa langsung, kejap2 pusing kanan, kejap2 pusing kiri, sedar2 dh lena..aku rasa aku tidur amat lena tp hubby ckp aku tak lena sbb aku asyik mengerang jer & mengigau ntah hapa2...biasa la aku, time bdn sakit2, mengigau & mengerang tnpa disedari adalah kejadian biasa....
Bangun pg suara garau semcm, mcm suara jantan pn ada...batuk smpai kluar air mata...klau ikutkn bdn aku mmg nk cuti ari ni tp rasa mcm byk sgt amik cuti bln ni...so gagahkn diri gi opis...sgt ngantuk lps telan ubat batuk, tsengguk2 , nasib baik lady boss blah awal, boleh la aku pejam2kan mata...wat keje yg urgent2 jer, yg lain letak tepi dulu, yg ptg seme boss tau aku demam...kelakar weh bila org tkejut dgr suara aku dlm telefon...sorang supervisor tu siap tnya nape dgn suara aku sbb garau semcm & dia ingat dia salah dail no phone bila dgr suara aku...kihkihkih...

No comments:

This Day In History