FaCtS Of LiFe

♥ You're not best friends because you sit together at LUNCh or taLK on the phone, or have matching fLiP-fLOPS or can recite each others Wardrobe. You're bestfriends because when she smiles, a grin forces itself across ur face no matter how mad you are, when she cries you instantly feel her pain and want to cry with her. When you Look her in the eyes you know theres no one you could ever tryst more regardLess of how many broken hearts you've had. That's what it means to be best friends...♥

Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, November 7, 2009

Update Pasal Sesi Menginterview

Ptg semlm lupa nk update pasal sesi aku interview new candidate...meh aku nk citer..this girl umur 31, masih blom berkahwin & dia adalah kakak ipar cousin hubby aku (cousin hubby yg introduce & rekemen dia nih), org temerloh tp skrg menetap & bekerja kt shah alam (7-Eleven)...pernah bekerja sebagai kerani sekolah kontrak...lulusan SPM tp sanggup belajar (seme ckp mcm ni bila time interview). katanya mahir komputer tp AUTOCAD ke, microsoft project ke dia tak tau, malah tak pernah dgr pn software2 tu (selamba jer my boss ckp suruh aku ajar budak tu nnti)..gaji dia tak letak bape, tpulang pd budi bicara my boss...kebetulan masa sesi interview semlm my boss dtg so sempat la my boss jupe that girl...pasal gaji my boss kna discuss dgn partner2 dia yg lain tp nmpak mcm my boss 'berkenan' kt that girl...
Au takde masalah, up to my boss...lgpn dia akan bkerja kt opis satu lg & takde kaitan dgn comp yg aku keje skrg, persamaannya my boss adalah salah satu director kt comp baru tu...apa2 pn tunggu dia start keje 1st december depan...tp mcm my hubby ckp, that girl btul2 mcm tomboy dr segi penampilan & percakapan...tak kesah la tomboy pn as long as dia boleh wat keje...tp yg aku kureng gemar ckit ialah my boss arahkan aku monitor dia & ajar dia apa2 yg bkaitan dgn office work...comp tu btindak sebagai consultant projek, so sedikit sebyk tu aku tau la...
Ari ni tak keje tp pg2 dh dtg opis sbb my boss nk pindahkan meja2 yg tak dipakai kt opis ni ke opis shah alam...lps wat kluar meja, PC, printer2 & almari, aku rasa mcm opis ni kosong jer...& then i realize yg my boss btul2 serius nk pindahkan opis ni ke tpt lain...

No comments:

This Day In History