FaCtS Of LiFe

♥ You're not best friends because you sit together at LUNCh or taLK on the phone, or have matching fLiP-fLOPS or can recite each others Wardrobe. You're bestfriends because when she smiles, a grin forces itself across ur face no matter how mad you are, when she cries you instantly feel her pain and want to cry with her. When you Look her in the eyes you know theres no one you could ever tryst more regardLess of how many broken hearts you've had. That's what it means to be best friends...♥

Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, November 5, 2009

Makan & makan lagi...

Semlm mmg btul2 sesi menambahkan berat bdn...pg2 utk breakfast aku wat kuew teow goreng taruk sotong mkn sama dgn keropok keping goreng...lunch aku sambung balik mkn balance kuew teow goreng tu...ptg lepas waktu keje hubby bawak aku mkn pizza kt pizza hut tmn connaught (yg kt dlm bangunan CMC giant tu)...dh la semlm hujan jer kejenya tp demi memenuhi permintaan isterinya nk mkn pizza, hubby redah gak la hujan tu, nsib dpt parking btul dpn pizza hut tu so takde la basah nk redah hujan...sblom msuk pizza hut, hubby ajak jln2 dlm bangunan CMC tu sbb dia nk survey handphone baru...dlm btul2 lapar baru msuk pizza hut...customer tak bape ramai sgt...kami amik regular seat kami & terus order pizza terbaru...crunchy cheesy bites...


Kami order crunchy cheesy 1 set utk 2 org mkn...sgt sedap ok sbb kaya dgn cheese, siap dgn udang tempura (hubby yg duk mengabiskan udang tu...udangkan feveret dia)...sgt kenyang hingga akhirnya tpaksa tapau pizza yg tak abis tmasuk chicken soup yg huby tak mkn (hubby mg tak suka chicken soup..biasa aku abiskan tp since semlm aku dh sgt kenyang (sblom pizza smpai, aku dh abiskan sorang2 breadstix), so soup hubby tak terusik...dr mbazir baik tapau jer, kan kita bayar)...
Lps mkn jln2 lg kt cmc bhgian bawah tu (bhgian lot2 kedai) survey hp lg...hubby nk beli hp baru utk aku since skrg dia pakai hp aku (aku skrg xde hp...tputus hubungn dgn dunia luar jap) sbb hp dia dh rosak...kiranya nk gantikan blik la...nk hp canggih utk isteri dia ni tp nk yg murah & baru...aku suruh beli yg murah2 jer, yg biasa2 tu tp dia nk yg canggih2 gak...yg 2nd dia taknak..lps survey ntah bape byk kedai sambil jln2 menghadamkan pizza td, akhirnya hubby tak beli pn dgn alasan harga mahal klau nk compare dgn banting...beza sgt smpai more than rm50...
Lps tu naik gi giant jap...cadang nk beli lauk (udang ke, sotong ke) tp hubby cepat2 ajak balik sbb katanya mknan laut kt ctu mcm stock thn lepas...hubby nk beli udang tp bila tengok udang, xde selera katanya, x fresh, takut klau masak muka aku gatal2, bdn aku naik bintat merah2...so lps pusing2 lbih kurang sejam sblom tu, yg berjaya dibeli hnya la aiskrim, bawang besar, kuew teow & lighter utk kete hubby...lps bayar terus balik...
Smpai umah baru pkul 8pm...sambung mkn pizza lg, ala 1 piece kecik jer yg tinggal...lps mndi, hubby kluar jupe kwn dia...dlm pkul 11pm lbih hubby balik..suruh aku masak nasi sbb lapar katanya (makanan feveret hubby kan nasi...wp dh mkn mcm2 sblom tu, akhirnya dia cari nasi gak)...bila aku ckp aku nk mkn nasi gak, dia ajak aku mkn kt kedai jer, tak payah masak...terus menuju ke kedai tomyam (sangkuang tomyam) btul2 opposite masjid PGA cheras..kiranya ni feveret port mkn kami gak la sbb dekat jer dgn umah kami & mknannya ikut selera kami...mulanya aku nk mkn nasi dagang (nasi dagang sini best ok, gulai ikan aye dia pn sedap) tp dh abis, laksam pn tinggal secoit jer, klau mkn tak kenyang pn...aku tanak mkn berat2 so aku order laksa penang, hubby order nasi ayam + nasi tomato (nasi tomato tinggal ckit jer, so hubby mintak top-up skali nasi tu dlm pinggan nasi ayam...sgt kenyang weh smpai sengkak perut...
Semlm mmg edisi mkn smpai tak ingat dunia....cmner la nk kurus cmni...

No comments:

This Day In History