FaCtS Of LiFe

♥ You're not best friends because you sit together at LUNCh or taLK on the phone, or have matching fLiP-fLOPS or can recite each others Wardrobe. You're bestfriends because when she smiles, a grin forces itself across ur face no matter how mad you are, when she cries you instantly feel her pain and want to cry with her. When you Look her in the eyes you know theres no one you could ever tryst more regardLess of how many broken hearts you've had. That's what it means to be best friends...♥

Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, November 11, 2009

Aku Seksi?

Apa korang rasa bila tiba2 ada tetamu dtg tgh2 mlm tnpa dibagitau awal2 & masa tu anda pakai baju yg seksi?
Aku kadang2 bengang gak kt hubby..dia suka bawak cousin dia lepak kt umah tp tak bgtau aku awal2...aku bukan x suka cousin dia dtg tp at least bgtau la awal2 @ sblom smpai umah tu...ni tiba2 dh ada depan pintu...
Aku ni nama jer pakai tudung & slalu pakai baju kurang time gi keje tp klau kt umah aku seksi habis...ala, umah kita kan, bukan ada sape pn, hubby jer...klau siang ari selain t-shirt, short la jd pilihan aku sbb aku tak reti pakai kain2 batik nih...klau mlm, sah2 pakai baju tidur yg seksi2 (hubby pn dh pndai belikan baju tidur utk aku skrg ni...beli yg seksi2 plak tu...so nk salahkan sape?)...abis2 pn aku pakai short yg mmg short, baju slalu spaghetti top tu jer...baju kelawar biasa time aku 'bendera merah jer' sbb senang bila nk ke bilik air (aku klau period, asyik ke bilik air jer keje)...
Mlm td aku pakai short dgn baju tidur butang tgh tu...klau ikut takde la seksi sgt tp masa tu aku tak pakai bra & baju tu boleh nmpak bdn ikut celah2 belahan tgh tu...aku plak suka lepak depan tv kt ruang tamu...tengok tv ke (tv dlm bilik tengok masa nk tidur jer), mkn ke, wat keje ke, seme kt ctu...mlm td kira dh agak lewat gak la & aku plak tgh siapkan keje yg aku wat balik dr opis...tiba2 dgr huby balik, bukak jer pintu umah dia ckp cousin dia dtg sekali...kelam kabut sbb masa tu kertas & ntah apa2 bil atas lappy..dh tak boleh elak dh dr tserempak dgn cousin dia dlm keadaan aku yg x pakai bra & baju plak boleh see thru ckit2...
'Warning' kt hubby next time nk bawak org dtg umah masa aku ada especially waktu mlm, tolong 'warning' aku dulu spy aku dpt pakai elok ckit or just stay dlm bilik buat2 tidur...

No comments:

This Day In History