FaCtS Of LiFe

♥ You're not best friends because you sit together at LUNCh or taLK on the phone, or have matching fLiP-fLOPS or can recite each others Wardrobe. You're bestfriends because when she smiles, a grin forces itself across ur face no matter how mad you are, when she cries you instantly feel her pain and want to cry with her. When you Look her in the eyes you know theres no one you could ever tryst more regardLess of how many broken hearts you've had. That's what it means to be best friends...♥

Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, November 6, 2009

Interview Lagi...

Ni bukan nk citer pasal aku gi interview tp pasal aku kna interview org...citernya cmni; boss aku bukak satu lg company baru kt shah alam..dia bsama 3 org lg partner dia bukak company PMC (project management consultant)...jgn tkejut klau aku bgtau one of the chairmain comp tu adalah org kuat jakim tp jakim mn & sape tak payah la aku dedahkan kt sini, nnti jd kontroversi plak...
Skrg keje2 renovation sdg dijalankan...staff blom ada lg & for the time being my boss perlukan seorg kerani kt sana utk keje2 admin...my boss takde la suruh aku ke sana tp klau dia suruh gi, rasa mcm nk gi sbb aku nkkan perubahan, dh lama sgt keje kt opis skrg, dh rasa bosan, rasa mcm minda tak bkembang...ari2 wat keje yg sama, nk gak rasa new environment, nk gak belajar benda2 baru...tp mcm biasa, klau aku ke sana, sape nk monitor opis kt sini? org lain, huh, mati hidup smula pn my boss takkan bg..dia ni bukan seorg yg mudah pcaya kt org tau...
Tp kan klau my boss suruh aku ke sana gak, mcm tak praktikal la plak...cheras dgn shah alam jauh woo...hubby plak dh ckp siang2 dia dh malas nk pindah mn2 dah..jln dh la jam wp lalu ikut h/way (aku tak tau la lalu jln mn sbb tak prnh smpai sana tp hubby slalu gi shah alam dr umah & dia ckp jln jam)...so tak payah la berangan nk keje kt opis shah alam tu...
As usual my boss mintak hubby carikan seorg kerani...cari punya cari, last2 dapat, kakak ipar cousin dia..skrg ni keje kt 7-E (tak tau sebagai apa) kt shah alam gak tp sblom ni prnh keje sebagai kerani...dia ada transport, tinggal pn kt shah alam gak, so bagus sgt la tuh..susah nk cari org dr luar shah alam ni, nak2 yg takde transport sbb nk mengharapkan public transport rasanya tak wajar...
Mlm td hubby jupe that girl kt connaught (hubby kata mcm tomboi jer sbb rambut pendek kontot)..nk wat appointment interview dgn boss aku ari ni kt opis shah alam tu...tup2 boss bz ari ni, so dia suruh aku conduct interview tu kt opis aku ni haa...kurang asam punya boss, aku dh la bz giler ari ni, mn lg nk siapkan akaun, mn lg nk finalizekan claim sub-con, tup2 kna interview org plak...pengalaman mmg la ada tp time bz ni mcm takde mood jer nk interview org...tp sbb boss dh arahkan, kna gak la buat...suruh hubby bawak budak tu dtg jupe aku ptg2 ckit sbb pg ni aku nk siapkan keje aku dulu...so citer pasal interview tu aku akan update lps ni...

No comments:

This Day In History