FaCtS Of LiFe

♥ You're not best friends because you sit together at LUNCh or taLK on the phone, or have matching fLiP-fLOPS or can recite each others Wardrobe. You're bestfriends because when she smiles, a grin forces itself across ur face no matter how mad you are, when she cries you instantly feel her pain and want to cry with her. When you Look her in the eyes you know theres no one you could ever tryst more regardLess of how many broken hearts you've had. That's what it means to be best friends...♥

Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, November 18, 2009

Minah Bunga?

Ada yg gelar aku minah bunga ke? Ish3, suka hati jer...mn ada, aku sekadar suka bunga jer tp aku takde la taksub dgn bunga...wp aku suka bunga, aku takde la smpai nk suruh hubby beli bunga sebagai hadiah utk aku...dh la bunga hidup tu mcm ros mahal, dh tu tak long last plak tu...tp klau bunga plastik lain...tak mbazir pn beli...abis2 berhabuk je la klau tak jaga...
Dulu zaman aku blajar, aku suka beli bunga plastik nih kt bkt kayu hitam...kt sana kan bunga murah2...asal nk blik kg aku msti gi borong mcm2 jenis bunga...tiap2 kali raya msti ada bunga baru kt umah aku...mak aku dh tak payah beli bunga dh utk hias rumah...
Dh msuk umah baru nih (dh sethn lbih dh pun), hobi nk hias umah dgn bunga membara kembali...hubby ckp lps ni umah kami akan jd taman bunga la, takpun mcm kedai jual bunga...ceh, lawak la tu...
Nk hias umah dgn bunga pn xde la smpai semak, sana sinung ada bunga...taruk kt tpt2 yg sesuai je la mcm meja, atas kabinet tv, meja/almari kecik/rendah...baru la berseri ckit umah kan...so patut ke aku digelar minah bunga? Sape yg ckp mcm tu? Cousin hubby la sbb tiap kali dia dtg umah kami, ada jer gubahan baru yg aku buat...ala, bukan bunga baru beli pn, bunga yg dh lama tsimpan (dh sethn beb) drpd mbazir & terbiar berhabuk kan...tak salah nk ceriakan suasana dlm umah...nk tahu nape dia ckp cmtu? sbb bini dia tak suka bunga2 nih (mmg pn sbb masa aku gi umah dia, takde langsung bunga2 kt dlm umah dia)...patut la...cuba klau bini dia suka bunga, takdenya dia nk panggil aku mcm tu...

No comments:

This Day In History