FaCtS Of LiFe

♥ You're not best friends because you sit together at LUNCh or taLK on the phone, or have matching fLiP-fLOPS or can recite each others Wardrobe. You're bestfriends because when she smiles, a grin forces itself across ur face no matter how mad you are, when she cries you instantly feel her pain and want to cry with her. When you Look her in the eyes you know theres no one you could ever tryst more regardLess of how many broken hearts you've had. That's what it means to be best friends...♥

Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, February 23, 2008

I'm Sleepy

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Smiley Moods Graphics

Huarghhhh.....ngantuknya. Ni seme gara2 cik abang. Dia yg x bleh tidur, aku yg kna bjaga sama. Actually sejak incident kehilangn dompetnya & incident dia tserempak dgn kwn lama dia, dia dh kna penyakit insomnia. Dh byk mlm dia x bleh tidur. Klau lelap pn, sekejap2, asyik tjaga.
Mlm td after dinner, dia ajak aku lepak. Klau diikutkn aku sgt mengantuk + penat tp bla tengok keadaan dia, kesian plak aku. Nak x nak kna la temankn dia. 10.30pm kitaorg jln kaki gi chow kit. Pusing2 kt area balai bomba chow kit, cuci mata. Meriah gak chow kit ni ye pd wktu mlm. Ramai org lepak & byk gerai samada gerai mkn maupun gerai jual brg2 spt handbag (tiruan), pakaian & mcm2 lg. Then kitaorg lepak kt restoran mamak, pekena roti canai + kopi 'o' panas sambil tengok tv. 11.30pm kami beransur2 pulang. Smpat lg beli jagung rebus, mkn smbil jln. Abang aku ni mmg kaki mkn.
Smpai umah dh nearly 12.00am. Aku dh ngantuk giler tp dia ajak aku sembang2 lg. Nearly 2.00am bru aku tidur. Dh x sedar apa2 dh. Sedar2 pkul 6.30am dia kejutkn aku, ajak gi pasar kt bawah. Konon2nya nk tunjuk kt aku keadaan pasar tu. Erm, ni seme silap aku sbb aku prnh minta dia ajak aku skali klau nk gi pasar tu sbb aku x prnh gi wp dekat. Senang la lps ni klau aku nk beli apa2, x pyh nk gi chow kit @ singgah kt giant. Tp masalahnya aku ngantuk giler ni tp tpaksa bgn gak sbb dia 'merengek' ajak aku. Rupanya dia tidur 3 jam jer td, tu pn asyik tjaga jer. Cuci muka, tukar baju, trus gi pasar. Bukan org tau pn aku x mndi. Pusing2 pasar tp beli udang jer, dia nk buat nasi goreng cina. Aku tukang makan jer.

Ikutkn hati malas nk gi keje ari ni tp since dh jnji dgn wilson semlm, kan gi jugak. Smpai opis dh pkul 10.30am. Erm, lewat lg. Wilson & Dayah dh smpai. Ingatkn x byk keje ari ni, alih2 wilson mnta tolong aku edit blik report projek masjid & klang site. Tgelak aku bla baca description pic yg dia ambil. Bhs tbalik kot, lintang pukang, mcm translation dr BI ke BM. Ejaan x pyh ckp la, mmg hancus. Td jnji dgn cik abang nk blik pkul 1pm sbb nk gi pasar beli lauk tp since report blom siap, pkul 3pm bru blik. Smpai umah pkul 4.30pm.

Aku dh la penat, smpai umah kna bebel gara2 blik lmbt. Sometimes aku rasa he's being unfair to me. Aku bukan saja2 nk blik lmbt. Keje byk nk kna siap on the spot. Takkan aku nk biarkn jer.Monday dpn main-con nk meeting, so ari ni kna e-mail,print out & fax copy report tu pd main-con.Smpai umah tkocoh2 disambut dgn muka yg masam + sindirn. Sape x hangin satu bdn?Perut dh la lapar. Dia langsung x nk faham keadaan aku. Aku gi keje, bukan bpoya2 @ mkn angin. S'times aku rasa he's very selfish. Aku dh smpai opis pkul 10.30, takkan 1pm sharp aku nk trus blik sdgkn keje blom siap? Tolong la faham!

Aku tau la dia very grumpy lately sbb x cukup tidur but please consider about me too.Since xde apa nk masak, aku pn buat taik mata. Alih2 dia kejutkn aku sbb lapar. Erm, since aku malas nk bgaduh, aku trus gi pasar, beli lauk. Blik umah, masak ala kadar. Ingtkn x nk mkn masakn aku, tp nasi + lauk tu abis dibedalnya.Erm, tak faham aku......

"It takes considerable knowledge just to realize the extent of your own ignorance"


No comments:

This Day In History