FaCtS Of LiFe

♥ You're not best friends because you sit together at LUNCh or taLK on the phone, or have matching fLiP-fLOPS or can recite each others Wardrobe. You're bestfriends because when she smiles, a grin forces itself across ur face no matter how mad you are, when she cries you instantly feel her pain and want to cry with her. When you Look her in the eyes you know theres no one you could ever tryst more regardLess of how many broken hearts you've had. That's what it means to be best friends...♥

Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, December 31, 2009

Selamat Tinggal 2009

Haaa...sedar tak sedar ari ni dh ari terakhir thn 2009...esok dh masuk thn baru...maknanya umur pn meningkat lg tp nsib baik hati sntiasa rasa muda mcm umur 21 thn kihkihkih, perasan la tu....

Cmner seme dgn persediaan & azam thn baru? Camner plak dgn azam thn 2009, dh tercapai ke? Aku takde la wat apa2 azam secara spesifik utk thn 2009, azam utk thn 2010 pn blom terfikir lg sbb aku mmg jenis yg ikut flow jer...tp mmg ada gak la plan, cuma blom tau boleh tercapai ke idak...

Thn ni (last day nih) tak byk pencapaian yg aku berjaya capai...tp yg paling aku rasa bangga sbb akhirnya dpt gak beli kete thn ni slps begitu lama hasrat & cita2 tu terpendam wp share dgn hubby...

Thn depan (esok dh thn baru dah) byk gak la aku pasang cita2...klau mampu la, plan nk beli kete satu lg..yg ni utk kegunaan aku apatah lg boss dh berura2 nk pindah opis ke area kajang manakala hubby tak nak pindah umah...wp kitaorg keje same company masalahnya kami keje tpt tak sama; sorang kt opis, sorang kt site project...susah la nk kna berhantar & dijemput ni sbb site project slalu jauh2, kesian hubby nnti terkejar2...kete kecik pn jd la sbb aku ni penakut...kete yg skrg ni pn aku blom pernah drive lg...selama ni duk drive kete kancil jer, kete yg besar aku tak confident, takut tak lepas...

Dlm masa yg sama ada gak plan nk beli umah...teringin gak nk ada umah sndiri kt KL ni..boleh la nk hias sesuka hati, nk ubah apa2 yg hati berkenan...masalahnya lokasi blom tau lg, klau boleh kwsn yg dkt dgn tpt keje la...nk tunggu umah yg company aku wat, ntah bila boleh duduk sbb smpai skrg projek tu blom mula2 lg...

Tu azam yg paling besar la...tp klau tak boleh capai next year, year2 akan dtg pn boleh...starting thn depan dh kna menyimpan btul2...tak nak dh slalu jer sengkek bila tiba hujung bln...kna kuatkuasakan operasi menabung kt hubby juga sbb dia ni boros sgt...

Anak? Klau ada rezeki, ada la tp aku tak nak fikirkan sgt sbb byk lg kekangan2 lain yg aku harus fikirkan wat masa ni tp klau Allah dh bagi, aku terima dgn lapang dada...

Sambut thn baru kt mn mlm ni? Aku mcm thn2 lepas, sambut kt umah jer...serius, aku tak pernah sambut thn baru...ada tu, masa org bising2 bakar mercun sambut thn baru, aku relaks jer membuta...masa bujang dulu masa duk KL tengok bunga api dr depan umah jer sbb dr umah boleh nmpak KLCC & dataran merdeka...dpt member2 jenis malas nk bersesak2 tgh org ramai...skrg bila dh kawin, pindah plak jauh dr inner KL, tengok bunga api yg budak2 main kt kwsn perumahan ni je la...kebetulan dpt plak suami yg juga tak suka bersesak2...nk drive ke KL msti jam giler, nk parking pn msti payah...so lbih baik duk umah jer, kan ada live telecast kt tv...tp tak tau la kot hubby ada program lain kot mlm ni...tunggu je la...




No comments:

This Day In History