FaCtS Of LiFe

♥ You're not best friends because you sit together at LUNCh or taLK on the phone, or have matching fLiP-fLOPS or can recite each others Wardrobe. You're bestfriends because when she smiles, a grin forces itself across ur face no matter how mad you are, when she cries you instantly feel her pain and want to cry with her. When you Look her in the eyes you know theres no one you could ever tryst more regardLess of how many broken hearts you've had. That's what it means to be best friends...♥

Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, July 28, 2009

Sedangkan Lidah Lagi tergigit

Alangkah indahnya andai kita bangun pagi ditemani oleh bunyi kicauan burung & unggas2. Lg syahdu jika alam begitu sunyi sepi. Aku sentiasa mengharapkn suasana sebegitu krn ia akan mengingatkn aku pd kg halaman. Tp celik jer mata pg td telingaku dihidangkn pekikan & jeritan jiran aku kt tingkat atas. Sbenarnya aku dh biasa sgt dgr diaorg bgaduh tp hari ni awal2 pg dh bmula. Biasa la awal pg, sunyi ckit kan, so mmg jelas la suara laki bini tu bgaduh. Suara mrk sama2 kuat. Nsib baik aku tak faham apa yg mrk gaduhkan sbb jiran atas aku tu chinese (jiran2 aku seme chinese except ada satu lg family melayu kt atas jugak). Klau tak silap aku prnh citer kt sini yg diaorg prnh bgaduh smpai melayang periuk belanga ke tingkat bawah. Pg td takde plak nmpak kejadian tu tp dgr la benda dihempas2 ke lantai/dinding, pintu bilik dihempas2, bdegung-bdegang. Naik takut aku dibuatnya. Lama gak la diaorg bgaduh, maunya dlm 1 jam. Tjerit2 suara pompuan tu.
Hai, kot yer pn nk bgadug, tak usah la menjerit smpai seme jiran2 bleh dgr. Buat malu jer. Tp kan umah kitaorg ni agaknya mmg jenis lut suara ler sbb bleh dgr suara jiran kt atas. Rasanya suara kitaorg kt bawah pn bleh didengari oleh mrk kt atas. Lps ni klau nk gaduh pn kna slow2 ler jwbnyer :-). Malu jiran dgr.

No comments:

This Day In History