FaCtS Of LiFe

♥ You're not best friends because you sit together at LUNCh or taLK on the phone, or have matching fLiP-fLOPS or can recite each others Wardrobe. You're bestfriends because when she smiles, a grin forces itself across ur face no matter how mad you are, when she cries you instantly feel her pain and want to cry with her. When you Look her in the eyes you know theres no one you could ever tryst more regardLess of how many broken hearts you've had. That's what it means to be best friends...♥

Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, July 3, 2009

Facebook


Aku dh lama gak la join facebook ni tp tak aktif sgt. Cuma sejak 2 menjak ni jer aku rajin bukak akaun aku. Tiba2 teringatkan member2 lama, member masa skolah, member masa belajar kt uni, member2 yg pernah keje kt sini & kenalan2 lain. Tp aku cuma berjaya contact member2 masa kt uni especially member satu kelas masa kt pusat matriks; budak2 kelas 1.21 & 2.21. Serius talk aku takde la kamceng sgt dgn diaorg dulu. Aku pernah putuskn hubungan dgn diaorg unofficially krn satu peristiwa. Betul, aku langsung tak bhubung dgn diaorg (except for sorang jer) bila aku melangkah ke degree. Diaorg buat reunion pn aku tak pernah attend. Aku pernah gak la berada di tpt yg sama masa diaorg buat reunion tu tp aku tak join diaorg, aku dgn member2 lain. Smpaikan dia dtg jemput aku kt kolej tp still aku refused. Kena plak takde sorang pn yg duduk satu kolej dgn aku except sorang student lelaki, tu pn mmg payah nk terserempak sbb blok dia di seberang jln atas bukit. Student pompuan pn takde yg sama kelas dgn aku except 2 girls, tu pn masa final year tp aku buat hal aku & masa tu aku dgn geng2 baru aku.
Cuma lately aku rasa nk cari diaorg balik, saje nk btanya khabar. Sbb tu aku join facebook & ternyata diaorg msih tak lupakan aku. Bila duk hantar msg, mmg mcm takde 'persengketaan' langsung. Seronok dpt tau citer terbaru diaorg. Seme dh kawin, dh jd mak & bapak, dh ada anak yg dh besar (majoriti anak dh 3 sbb kawin lps grad), keje pn bagus, ada tu skrg menetap kt oversea. Mudah2an kami akan terus berhubung lps ni. Cuma aku sedikit kecewa sbb tak dpt cari best friends aku masa degree; baity, shara, ila, ifah dan member kamceng masa skolah menengah dulu. Lps abis skolah, terus lost contact sbb aku sorang2 jer terbuang kt utara ni, yg lain2 samada blajar kt kusza, uia @ pun um. Diaorg tak join fb agaknya.


No comments:

This Day In History