FaCtS Of LiFe

♥ You're not best friends because you sit together at LUNCh or taLK on the phone, or have matching fLiP-fLOPS or can recite each others Wardrobe. You're bestfriends because when she smiles, a grin forces itself across ur face no matter how mad you are, when she cries you instantly feel her pain and want to cry with her. When you Look her in the eyes you know theres no one you could ever tryst more regardLess of how many broken hearts you've had. That's what it means to be best friends...♥

Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 14, 2009

BELASUNGKAWA MOHD ASRI IBRAHIM (1969 - 2009)

Petikan dari Harian METRO 14/08/2009.

Terkejut juga bila dpt tau ustaz asri tlh meninggalkn alam fana ini semlm. Aku mmg meminati kumpulan rabbani especially suara ustaz asri. Adik aku Ejam yg keje kt johor skrg ni mmg minat giler kt suara beliau especially mimik mulut beliau masa nyanyi. Dia mmg suka 'ajuk' cara beliau nyanyi.
Aku 'kenal' ustaz asri ni sejak beliau join kumpulan nasyid nada murni lg. Cousin aku slalu bawa blik kaset kumpulan ni kt kg & telinga kitaorg dh slalu sgt dgr suara beliau, mmg sedap. Masa tu nada murni ni berada dlm al-arqam & masa tu gak cousin aku tu join al-arqam (masa tu al-arqam blom diharamkan lg), sbb tu beliau ada simpan koleksi kaset nada murni. Bila al-arqam diharamkn, group ni mcm senyap skejap. Bila timbul rabbani, aku perasan yg penyanyi utamanya ialah ustaz asri nada murni dulu. Tu pn cousin aku yg ckp.
Skrg beliau dh meninggalkn kita. Mcm tak caya gak sbb beliau masih muda. Tp bila ajal dh tiba, tak kira tua @ muda. Kita pn blom tau nasib kita kan. Alfatihah utk ustaz asri, smoga rohnya dicucuri rahmat....

No comments:

This Day In History