FaCtS Of LiFe

♥ You're not best friends because you sit together at LUNCh or taLK on the phone, or have matching fLiP-fLOPS or can recite each others Wardrobe. You're bestfriends because when she smiles, a grin forces itself across ur face no matter how mad you are, when she cries you instantly feel her pain and want to cry with her. When you Look her in the eyes you know theres no one you could ever tryst more regardLess of how many broken hearts you've had. That's what it means to be best friends...♥

Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, January 12, 2010

New News

Ari ni ada new news...berita terkini dr my lady boss...
First of all dia mintak aku siapkn seme keje yg msih tertangguh b4 chinese new year...itu aku dh maklum sgt sbb bg my boss, closing utk seme keje kna buat b4 CNY...bg mrk lps CNY diaorg anggap thn baru, bukannya 1st january ok...so aku kna kemas seme file, seme brg2 aku sblom cuti CNY....sbbnya opis kami akan mula bpindah after CNY....
& ari ni dh confirm opis kami akan pindah ke kajang prima, bukannya prima saujana @ saujana impian...aku cuba google lokasi kajang prima ni...uih, jauh gak...tepi main road jln semenyih, depan tmn kajang prima & tmn jasmin, kajang....byk jln nk ke sini...samada masuk pekan kajang @ lalu ikut lebuhraya kaseh (dpn penjara kajang tuh) @ pn ikut SILK highway....
My lady boss ckp opis aku ni kiranya tletak kt kwsn business centre, bukannya kt housing area mcm skrg...so ada tpt mkn2, ada bank2...kwsn tu baru lg kot & skrg opis tu tgh direnovate....
Alamak, byk btul brg nk kna pindah ni...ntah bape lori agaknya (lain la klau guna treler)...& yg paling ptg, brg2 aku (dokumen2) msti aku keep aside, taruk kt dlm 2 kotak spy nnti aku takde la kelam kabut nk cari...brg2 personal kna wat balik umah dulu la jwbnya...
& 1 lg perkara penting, my lady boss tnya samada aku nk pindah ke area kajang prima ke @ stay kt sini...tu kna bincang dgn hubby dulu...klau ikutkn dia, dia tanak pindah sbb dh selesa kt sini...malas ooo nk angkut2 brg & kemas2 brg lg (keje pindah umah adalah keje yg paling memenatkan)...aku tak kesah tp klau ikutkn situasi skrg (?) aku rasa better pindah...
Mmg la kwsn ni jauh dr KL, jauh dr sedara mara & adik beradik tp skali lg aku kna bawak hubby jauh dr teman2nya...jgn fikir aku nk kongkong hubby aku...jgn fikir aku nk kontrol hubby aku...jgn fikir aku nk kawal hubby dr bkawan tp klau seme tu adalah perkara yg terbaik utk dirinya, aku rasa lbih baik kami pindah jauh2...
Nk ulang alik dr umah skrg masalah gak klau hubby kna jaga site jauh...tp tengok la apa kata hubby...bak kata boss aku, masih ada masa....

No comments:

This Day In History